aboout · Felicitari · Meditatii · misiune · Personale

Cum aleg azi?

aleg bine

In fiecare zi  avem de făcut nenumărate alegeri,unele ne pot influenta spre bine altele spre rău. Uneori alegerile pe care le facem ne pun într-o situație din care scăpam destul de greu,alteori alegerea noastră  ne aduce multa bucurie si ne alina sufletul.

Alegerile noastre zilnice ne afectează in bine sau rău sănătatea si calitatea vieții.

Voi alege totdeauna in funcție de dorințele sau nevoile pe care le am.Am ajuns într-o stare mai trista mai deznădăjduita,doresc sa ies din starea aceasta ,voi cauta ceva care sa ma îndrume cum sa fac primi pași spre eliberare.Voi alege cu siguranța sa citesc ceva încurajator,dacă se poate un exemplu similar prin care sa capăt curajul si încrederea necesara.

Azi am primit un mesaj despre statisticile de vizualizare si citire de pe blogul meu,m-am bucurat văzând ce număr mare de vizitatori am avut dar in același timp m-am rușinat văzând cât de mult timp a trecut de când nu am mai scris nimic ,totuși sunt persoane interesate sa caute si se opresc si la gândurile de pe blogul meu .Mărturisesc ca am c-am fost descurajata in ultima vreme de situația in care ma aflam si nu am avut inspirație si călăuzire divina sa scriu. Am avut ceva tentative dar nu s-au concretizat sa le pot publica,nu am ales corect.

Asa ca azi influențată fiind de acel mesaj mi-a venit dorința și dorul sa scriu si am ales ca in aceasta seara sa scriu câteva rânduri,sa va mărturisesc experiența mea.

Si promit ca nu voi rămâne la atât ,am sa vin mai des pe aici ,am sa reîncep sa scriu cu ajutorul lui Dumnezeu. Mulțumesc lui Dumnezeu ca a pus in mintea mea dorința  de a alege sa scriu câteva gânduri.

Va mulțumesc ca va opriți si pe blogul meu.Mi-ar face mare plăcere sa i-mi împărtășiți gândurile voastre,sa ne ascultam reciproc pentru a ne incuraja.

Dumnezeu sa lase sa curgă binecuvântarea Lui peste inimile voastre!

Algeria 14.10.2019

F.M

 

 

 

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc