aboout · imagine · Meditatii · misiune · Personale

Timpul se opreste!

Aceste vremuri tulburi ne-au surprins departe de casa cu biletul de avion deja cumparat pentru 28 martie 2020,bilet doar de dus din Algeria spre Romania.Urmand sa nu ne mai intoarcem niciodata in Algeria,fara a sti pe atunci de rapiditatea raspandirii acestui virus covid-19. De la o saptamana la alta lucrurile au luat o intorsatura atat de grava incat zborul s-a anulat, el fiind prin Austria si Budapesta. Nu am mai apucat sa plecam .

Ajungand tot mai aproape de aceea data si auzind stirile din intreaga lume am cautat sa plecam mai devreme prin alta parte,eram aproape hotarati sa o facem de teama a nu ramane izolati intr-o tara ca ceasta pentru un timp nesigur si mai lung decat ne imaginam acum. Am discutat intre noi ,am pus in fata siguranta familiilor nostre ,a copiilor nostri ,riscul de contaminare pe care il avem pe un traseu atat de lung pana acasa si in final am hotarat sa ramanem blocati in aceasta tara pana Dumnezeu se va indura sa elibereze pamantul de aceasta molima. Ne rugam cu inima stransa ca Dumnezeu sa mai ingaduie un timp de liniste in care sa putem pleca acasa in Romania. Faptul ca suntem blocati aici fara posibilitatea de a pleca sigur ne inspaimanta omenste,dar in acelas timp ne face sa gandim altfel la viata noastra ,la posibilitatile pe care Dumnezeu le ofera omenirii sa se intoarca la El cu pocainta si smerenie nu doar pana trece furtuna ci pentru eternitate. Dumnezeu acum ne vorbeste tuturot pamantenilor sa ne intreptam privirile spre El, sa ne schimbam prioritatiile in alegerile noastre ,in ceea ce dorim si in ceea ce iubim. Cati dintre noi nu am gasit timp sa ne oprim din alergarile zilnice pentru a fi prezenti in familie,a avea un timp pretios cu copii cu partenerul de viata cu parintii,motivand mereu suntem prea obositi ,nu am timp,am prea mult de lucru,sunt istovit seara cand ajung acasa.

Acum Dumnezeu a spus ; Timpul este in mana Mea! Te vei opri draga pamantean din activitatile ce credeai ca iti sunt necesare ,nu vei mai frecventa localurile care credeai ca nu poti sa le ocolesti, vei ramane acasa in familia ta,cu copii tai cu partenerul tau de viata,ve-ti invata impreuna sa va iubiti,sa va acceptati,sa descoperiti frumosul din sufletul vostru ,va ve-ti darui unii altora ce este mai pretios pentru voi „TIMPUL” ,ve-ti face din el cel mai frumos dar pe care Dumnezeu in aceste momente vi-l poate darui voua.

Traiti un timp de calitate, la maxim si nu uitati dupa ce ve-ti depasi aceasta perioada critica, ca „TIMPUL” este in mana lui Dumnezeu.

FM / Alger.21.03.2020

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc