Isuse mi-e dor

Isuse mi-e dor.

Un dor adanc in sufletul meu arde
Un dor,ce nu pot sa-l alin.
Desi,incerc adesea sa il stampar
Tot mai adanc el imi strabate-n piept

N-am, nici un dor mai presus ca acesta,
Sa-mi creasca speranta ca vine o zi,
Cand totul va trece din lumea aceasta,
Iar dorul ce-l am ,curand s-a sfarsi.

Ce poate sa-mi dea o credinta mai mare,
Cu care sa pot birui pe pamant!
Si cine imi creste puterea vointei,
Cand vreau sa mai urc inca o treapta in zi ?

Cine-i acela ce sta langa mine,
Cand cred ca nu mai sunt bun de nimic ?
Imi spune cu vocea Lui blanda ,cuvinte ce-alina…
Tu esti castigata prin sangele sfant !

Si cine imi pune in minte dorinta,
Si-n inima dor dupa cerul etern ?
Oh, cine imi pleaca genunchiul in taina,
Si cine-mi asculta suspinul cand gem?

E Dumnezeu! care mai sus domneste,
Si care ma intocmit sa fiu al Lui.
A dat si sens vieti mele prin Isus!
Si-mi da prin Duhul Sfant putere si avant!

Mai e putin si toate s-or sfarsi,
Si-L vom vedea pe nori,cu slava cand apare.
Atunci durerea si dorul ce m-apasa-n piept,
Va disparea vazand splendoarea-I mare.

Isus,mi-e dor de clipa cand vei aparea,
Sau cand ma vei lua la Tine-n slava
Mi-e dor sa-mi las al meu suflet sa zboare,
Iar Tu sa luminezi fiinta mea.

Un dor adanc in sufletul meu arde,
E dorul dupa al meu Isus,
E dorul dupa Patria Cereasca
Unde voi fi pe veci cu-al meu Isus.
Amin. Alger 21/07/2014

2 gânduri despre „Isuse mi-e dor

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc

