Cu bucurie in fiecare zi !

CU BUCURIE!

CU BUCURIE !

Bucuria este sentimentul ce-l caracterizeaza pe un copil de Dumnezeu.

Imi spuneam neincetat aceasta mie,sufletului meu,inimii mele,deoarece de o vreme incoace parca tanjeam dupa bucurie ,doream sa simpt in inima bucuria de odinioara si parca la mine doar venea bucuria si iar trecea. Viata este o lupta permanenta intre bine si rau,intre bucurie si amaraciune, liniste sau tulburare….. Nici una din acestea stari nu raman in viata ta daca nu le doresti si daca nu te lupti pentru a le mentine. Ne indeamna Biblia …bucurati-va in necaz !  …blandetea voastra sa fie cunoscuta !   ….nu va ingrijorati de nimic !    si pacea lu Dumnezeu sa va umple inimile ! Cat de frumos sa putem trai asa….dar cum intr-o lume atat de nedrepta,de rautacioasa si fara Dumnezeu? Sufletul imi tanjea dupa bucurie,dupa aceea bucurie care sa imi aduca lumina si zambet pe fata ,sa imi transforme privirea incat sa vad totul frumos si in tot ce misca sa-L vad pe Dumnezeu. Hristos in noi ,nadejdea slavei! Eu iL am pe Hristos in mine,si daca iL am El ma poate intarii,El poate lupta pentru bucuria mea.Isus imi poate da aceea bucurie care o avea El cand a hotarat sa moara pentru mine. Hristos a pus in mine Duhul Sau care ma intareste in lupta zilnica si unde sunt mai slaba El este taria mea. Este greu sa fi departe printre straini dar in acelasi timp sa iti pastrezi bucuria ca esti parte din familia mareata a lui Dumnezeu,ca ai fost rascumparat pentru a trai in vesnicia eterna impreuna cu Dumnezeu in bucurie si iubire. Privesc in sus cu ochii si cu sufletul din mine si-L vad pe Dumnezeu,pe Tatal meu veghind asupra mea si a familiei mele,IL vad la fiecare pas al meu si de aceea ma lupt sa imi pastrez bucuria care vine de sus din cer de la Dumnezeu.

Bucutati-va todeauna in Domnul! Iarasi zic ,bucurati-va! Filipeni 4: 4

Algeria iunie 2014

FLORI.M

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc

