O asigurare eterna!

 

ISUSE IUBIRE ETERNA    O asigurare eterna!

S-au intamplat prea multe incat nu stiu ce sa aleg sa astern pe hartie.Nu tot ceea ce ni se intampla ne dorim,sau uneori am vrea sa schimbam ceva.Depunem efort si energie ,bani sau timp ,dar in zadar.Tocmai ceeace ne place noua ,Dumnezeu vrea sa schimbe,vrea sa renuntam.Iar ceea ce nu ne place Dumnezeu vrea sa acceptam pentru transformarea si pregatirea noastra pentru tara etene.

Cine ar alege sa sufere zilnic o durere,sa suporte nedreptatea celor din jur,cine doreste sa renunte la ceva ce pentru el este o placere,sau o valoare dobandita in timp.Sau sa se desparta de cineva drag datorita circumstantelor vietii.!

Nu tot ce avem ne apartine !Avem doar acum ,azi eventual dar maine nu putem sti ce se va intampla.Suntem in trecere pe acest pamant. “Am văzut tot ce se face sub soare; şi iată că totul este deşertăciune şi goană după vânt! Ce este strâmb nu se poate îndrepta, şi ce lipseşte nu poate fi trecut la număr.”Eclesiastul 1:14-15

Ceea ce cred ca am poate deveni desertaciune daca imi alipesc inima. Inima mea ii apartine lui Isus,El a castigat-o prin pretul sangelui Sau.

Imi voi alipii inima de cer de locul maret pe care Isus s-adus sa mi-l pregateasca!

Poti tu sa iti pregatesti pocul  in vesnicia eterna?

Reusesti sa faci ceva aici pe pamant care sa te ajute sa iti asiguri un loc in cerul etern?

“În casa Tatălui Meu sunt multe locaşuri. Dacă n-ar fi aşa, v-aş fi spus. Eu Mă duc să vă pregătesc un loc. Şi după ce Mă voi duce şi vă voi pregăti un loc, Mă voi întoarce şi vă voi lua cu Mine, ca acolo unde sunt Eu, să fiţi şi voi.” Ioan14:2-3

Doar Isus poate sa i-ti asigure avest loc.!

El are puterea si autoritatea suprema castigata prin sangele Sau la Golgota.

De cine iti alipesti inima in trecerea ta pe acest pamant?

Este inima mea alipita in totalitate de Isus ?

Ne arde in noi dorul dupa El ,dupa revenirea Lui in glorie si slava ?

Ne inunda bucuria ca suntem rascumparati cu un pret atat de mare?

Isus e viu! In veci traieste!

Isus a murit pentru noi ca noi sa traim pentru EL!

 

FL.M

Joi. 17-04-2014 Dar El Beida-Algeria

 

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc

