Un alt inceput.

     

Tot păimagesmântul avea o singură limbă şi aceleaşi cuvinte. Geneza 11:1 

Era un avion mic de 50 pasageri,in care doar trei eram femei.Mi se parea totul ciudat,nu stiam daca pot sa privesc intr-o anumita directie sau e timpul sa gandesc inainte sa privesc. Ce bine cand trecem prin situatii in care suntem nevoiti sa gandim inainte sa actionam!

Imi placea in acel avion. Avea doar un rand de sacaune pe o parte a culoarului iar pe cealalta parte cate doua randuri,eu eram singura pe acel cu un scaun.Geamul avionului era mai mare decat obisnuit si am reusit sa privesc tot timpul zborului pe geam,minunandu-ma de cerurile pe care Dumnezeu le-a creeat pentru ca omul sa primeasca de la El si prin El toate lucrurile.Am trecut de nori ,eram intre cer si nori….Oare cate randuri de nori mai sunt pana sa ajung la Tine Domnul meu?! Era o intrebare si un sentiment de bucurie care imi inunda inima ,la gandul ca sunt mai aproape de Dumnezeu.

Dar Dumnezeu doreste ca noi sa fim mai aproape de El in inima  si duhul nostru ,in gandurile noastre si in atitudinile zilnice nu doar atunci cand suntem sus intre cer si pamant.Gandul nostru trebuie sa fie mereu la Dumnezeu la lucrurile vesnice,la gloria ce ne asteapta dupa toata truda si alergarea acestui pamant. “Ganditi-va la lucrurile de sus nu la cele de pe pamant!”

Am aterizat ,era totul diferit,un alt popor,o alta limba ,o cultura total diferita sau neobisnuita mie.Barbati uniti in grupuri doar ei, imbracati in haine lungi,avand barba mai lunga.Foarte rar mai vedeai si grupuri de femei  dar avand capul invelit ,atat de invelit incat abia li se vedea fata,purtand rochii lungi in care predomina culoare neagra ,cu paltoane si in papuci fara ciorapi. Ma asteptase sotul meu cu cineva cu o masina sa ne ducem la noua noastra locuinta. Un alt inceput ,care pe masura ce inaintam in acesta tara  ramaneam fara cuvinte la ceea ce vedeam.

“Ganditi-va la lucrurile de sus ,nu la cele de pe pamant “era gandul din mintea mea si care de acum trebuia sa mi-l intiparesc mai mult ca oricand in inima.

Privind in sus,spre cer vom vedea totul frumos!

Tot ce face Dumnezeu este frumos si perfect!

Cu incredere in El care a condus toate lucrurile pana acum,vom putea inainta cu fiecare zi mai aproape de cer ,de ziua in care ne vom intalni cu Acela care a  lasat gloria ,cerul si maretia de sus si a coborat pe pamantul.

Atunci toti vom vorbi aceeasi limba si vom rosti aceleasi cuvinte!

Flori.M

(20.03.2014-Algeria)

 

Un gând despre „Un alt inceput.

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc

