Dumnezeu te-a ales…

images (2)

Dumnezeu te-a ales …
Fiindcă bunătatea Ta preţuieşte mai mult decât viaţa, de aceea buzele mele cântă laudele Tale. Te voi binecuvânta, dar, toată viaţa mea, şi în Numele Tău îmi voi ridica mâinile. Mi se satură sufletul ca de nişte bucate grase şi miezoase, şi gura mea Te laudă cu strigăte de bucurie pe buze, când mi-aduc aminte de Tine în aşternutul meu şi când mă gândesc la Tine în timpul privegherilor nopţii.Căci Tu eşti ajutorul meu, şi sunt plin de veselie la umbra aripilor Tale. Psalmi 63:3-7
Adesea inima mea se minuneaza iar sufletul cade intr-o adanca multumire pentru alegerea pe care Dumnezeu a facut-o si pentru mine.Dintre milioanele de oameni Dumnezeu m-a ales pentru El! Ce har maret sa faci parte din planul lui Dumnezeu! Creatorul universului te-a creeat pentru El. Ai fost creeat/a special pentru Dumnezeu.Sunt atatia care nesocotesc planul lui Dumnezeu pentru ei,nu-si dau seama de importanta prezentei lui Dumnezeu in viata lor.
Sunt creeata de Dumnezeu iar El are ceva special pentru mine,o viata care mi se potriveste doar mie si este spre bucuria mea si pentru slava Lui…El care este Suveran si stapan peste tot ce misca in acest univers ,El este Dumnezeul meu,este Tatal meu.
As putea sa aleg eu ceva mai bun pentru mine si sa nu accept alegerea pe care Dumnezeu mi-a facut-o ?!
„Căci mulţi sunt chemaţi, dar puţini sunt aleşi.”
Mi se bucura inima de cate ori imi amintesc aceasta si realizez tot mai mult ca depind in totalitate de El. Imi da atata siguranta acest adevar,chiar daca drumul este greu stiu ca Domnul este prezent si nu mi se va intampla nimic din ceea ce El na ales pentru mine.
Suntem alesi de Dumnezeu sa traim cu bucurie pentru slava Lui,cu atat mai mult ca a platit pentru noi un pret scump, insasi sangele Fiului Sau ,Isus Hristos.
Florica Maran

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc

