A trecut un an!

A trecut un an !Cu bucurie in inima mea,aduc multumire lui Dumnezeu

pentru calauzirea ce am primit-o in acest an.Pe 31 octombrie 2012 am publicat primul articol in acest bloog.https://evremeata.wordpress.com/  Eram nestiutoare….nu stiam nimic,primisem doar o invitatie de la Melania „Nimic fara Dumnezeu! Asa am inceput sa descopar frumusetile divine pe care Creatorul le pune in interiorul nostru atunci cand ne apropiem de El si-l cautam din toata inima. Multumesc Melaniei,si tuturor celor care m-au sprijinit ,m-au invatat cate ceva in acest univers placut.

Va multumesc tuturor care v-ati oprit sa cititi din scrierile mele,Dumnezeu sa va umple de dragostea Lui,va stept incontinuare !

Dumnezeu sa va binecuvinteze pe toti aceei care ati acceptat sa-mi fiti prieteni si ati impartasit cu mine gandurile voatre.

Va astept cu drag si in acest an …..

Cu dragoste pentru voi toti

Florica Maran

5 gânduri despre „A trecut un an!

  1. Felicitari pentru lucrarea care o faceti. Dumnezeu sa va binecuvanteze! Va salutam cu Filipeni 2:13 Dumnezeu este Acela care lucrează în voi, şi vă dă, după plăcerea Lui, şi voinţa şi înfăptuirea

    Apreciază

    • Va multumesc in numele Domnului Isus pentru salut si incurajare. Slava lui Dumnezeu pentru maretia si puterea Lui ,Avem un Dumnezeu minunat! Ce mare har sa fim ai Lui.
      Dumnezeu sa va binecuvinteze ,El sa fie bucuria si taria dumneavoastra in orice vreme.

      Apreciază

  2. Dragă Flori, îmi amintesc că ți-am trimis o invitație pe wordpress. A trecut timpul :). Domnul să binecuvânteze tot ceea ce scrii, și mulți oameni sa fie binecuvântați prin ceea ce faci. Te pup 🙂

    Apreciază

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc

