Un cant din inima mea!

Eu sunt al Lui!

Eu nu ma tem,orice ar venii ,

In viata mea de peregrin,

Caci sunt al Lui, sunt doar al Lui.

El este Domn in viata mea

Si ma conduce-n slava Sa.

Eu sunt al Lui,sunt doar al Lui

Si nu ma tem ,orice ar venii.

El e al meu ocrotitor,

Cu El voi fii biruitor!

Eu nu ma tem caci sunt al Lui

Sunt doar al Lui si nu ma tem

El e al meu Mantuitor

Iar eu ii cant marire Lui.

Eu nu ma tem in bratul Lui

Chiar daca drumul este greu

Si chiar durerea de-ar venii

Eu nu ma tem ,caci sunt al Lui.

Eu stiu ca Tu privesti din ceruri,

Si orice pas Tu mi-l veghezi

Ma insotesti de-i zi sau noapte

Pazindu-ma de tot ce-i rau.

Ma-nveti sa ma incred in Tine

O Dumnezeul meu preasfant!

Si pot rosti cu voce tare

Caci sunt al Tau si nu ma tem!

Amin

Florica Maran 13.09.2013

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc

