aboout

Meditatie.

Ai fost creat de Dumnezeu !

img_04-06-10-12-2

De ce ai fost creat de Dumnezeu? Raspunsul la aceasta intrebare ar putea aduce lumina multora,ar putea aduce pace si armonie in multe familii,ar putea restabilii relatiile destramate si ar putea sa ne indrepte cu pasi mai grabiti catre cer.

Ai fost creat de Dumnezeu si ai fost creat pentru Dumnezeu !

Daca am fost facuta pentru El,eu trebuie sa traiesc pentru El.

De ce asa de usor uitam ca trebuie sa traim pentru Dumnezeu,in fiecare zi?!

Tot ce fac sa fac,ca pentru Dumnezeu. Constienta fiind ca nimic din ceea ce fac sau spun,sau gandesc nu trece neobservat de Dumnezeu. Cat de maret!  Dumnezeu sa ia in seama chiar si gandul meu! Cu atat mai mult El va lua in seama cererile mele,se va incarca cu toate nevoile mele,cu toate ingrijorarile mele ,lasandu-ma libera ,atat de libera incat sa traiesc cu bucurie pentru El.

Rick Waren spunea; Ai fost facut de Dumnezeu si ai fost facut pentru Dumnezeu si pana nu vei intelege aceasta ,viata ta nu va avea sens !

Florica Maran

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc