Esti iubirea mea Isuse.

Esti iubirea mea Isuse.

Tu esti iubirea mea Isus,esti inima ce-mi bate-n piept

Esti dorul meu ce ma cuprinde,si ma-nfasoara si Te-astept!

Tu esti lumina mea si azi si zi de zi te voi urma,

Tu esti speranta si nadejdea ,ce-ntodeauna voi avea.

Cu Tine voi strabate zorii atunci cand ei se vor ivi,

Cu tine voi merge pe cale chiar daca norii vor venii.

Cu Tine -n gand,eu pot Isuse sa-nlatur orisice sageti

Ce le trimite cel ce este dusmanul tuturor ce-s  drepti.

Esti pavaza si scut Isuse si cu-n cuvant toate le-alungi

Toate te-asculta –n universul ce l-ai creeat cu-al Tau cuvant.

As vrea si eu mereu Isuse sa stau la sfintele-Ti picioare

Sa-Ti sorb mereu cate o vorba ,ca ucenicii odinioara.

Sa te urmez si eu Isuse pe drumul care duce-n cer

Sa Te-ntalnesc in ziua mare in fata tronului ceresc

Sa imi acorzi atunci intrarea, in ceata ingerilor Tai

Si intonand cu ei cantarea,un cantec  nou ce vom avea

Slavind pe veci maretul Nume noi ,Aleluia -Ti vom canta!

Amin

Florica Maran

2 gânduri despre „Esti iubirea mea Isuse.

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc

