Versuri din sufletul meu.

In zori de zi te chem!

Cu inima-nsetata, dupa a Ta iubire

Isus in zorii zilei ,eu caut fata Ta.

Tu esti izvorul vietii ,si mana in pustie,

Esti tot ceea ce caut,in zori de dimineata,in noaptea cea tarzie sau in amiaz de zi!

Cu tine vreau sa merg Isus in fiecare pas al meu,

Sa nu fiu eu ,ci Tu sa fii atunci cand altii ma privesc.

Cand simt ca nu mai am putere ,si nici resurse suficiente

Tu Doamne, numai Tu te-apropii de mine ca un bun Pastor.

Te apleci  chiar daca sunt  cazuta si ma ridici,ma imbogatesti.

E asa de scumpa bogatia ce-o dai tu celui ce-o doreste!

E asa de scumpa intalnirea  cu-Acela care te iubeste!

E asa de pretuit momentul cand stai cu El in partasie!

Cand lacrima iti curge vale din ochii umezi de iubire.

Apleaca-te o Domnul meu ,acum spre mine fica ta ,

Priveste cu -ndurarea Ta  spre mine, ca lucrarea a Ta

Eu ,stii ,sunt mic si slab si n-am putere sa fac nici lucrul cel mai mic,

Nici nu doresc sa fac ,o Doamne fara de Tine chiar nimic.

Coboara dar acum din ceruri ,o clipa doar sa ma atingi ,

Sa luminezi a mea privire ,sa nu privesc in jos la lume

Ci doar la dragostea de sus,la slava Ta si-a Ta putere

Ce-omparti la cei care ti-o cer,si recunosc  c-a Ta putere este aceeasi ca si ieri.

Doar tu o ai ,si doar prin tine se fac lucrari de nedescris

Prin care orice om cunoaste ca Tu esti Domn din vesnicii.

Revarsa ploaia ta ceresasca o Tata scump si peste noi

Si fa ca toti sa recunoasca ca-a Ta putere este-noi.

Intinde-ti mana Ta ,o Tata si adu-i pe toti in bratul Tau

Sa spuna toti cu strigat mare

Ce mare este Dumnezeu!

Flori.M (20.05.2013)

4 gânduri despre „Versuri din sufletul meu.

  1. Multumesc Daniela,scriu de putine ori poezii,iar atunci cand scriu ,este o descriere a sufletului meu in acel moment.Nu cred ca le-ar dorii cineva.:)Multumesc Domnului pentru tot primesc de la El,..imi racoreste sufletul 🙂

    Apreciază

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc

