ISUS HRISTOS E VIU !

  • Isus Hristos e viu!             Femeie de ce plangi? Pe cine cauti?

  • thumb_5cf360fepaste_14 (1)Ioan 20:11-17. Dar Maria şedea afară lângă mormânt şi plângea. Pe când plângea, s-a plecat să se uite în mormânt.Şi a văzut doi îngeri în alb, şezând în locul unde fusese culcat trupul lui Isus; unul la cap, şi altul la picioare. „Femeie”, i-au zis ei, „pentru ce plângi?” Ea le-a răspuns: „Pentru că au luat pe Domnul meu, şi nu ştiu unde L-au pus.” După ce a zis aceste vorbe, s-a întors şi a văzut pe Isus stând acolo în picioare; dar nu ştia că este Isus. „Femeie”, i-a zis Isus, „de ce plângi? Pe cine cauţi?” Ea a crezut că este grădinarul şi I-a zis: „Domnule, dacă L-ai luat, spune-mi unde L-ai pus, şi mă voi duce să-L iau.” Isus i-a zis: „Marie!” Ea s-a întors şi I-a zis în evreieşte: „Rabuni!”, adică: „Învăţătorule!” „Nu mă ţine”, i-a zis Isus, „căci încă nu M-am suit la Tatăl Meu. Ci, du-te la fraţii Mei şi spune-le că Mă sui la Tatăl Meu şi Tatăl vostru, la Dumnezeul Meu şi Dumnezeul vostru.”

FEMEIE DE CE PLANGI ?     PE CINE CAUTI ? 

Cate femei nu simt un gol in sufletul lor,cazand intr-o stare de  tristete nestiind ce ar putea sa le implineasca aceea sete si dorinta din inima lor.Acel dor dupa cineva drag ,dupa o slujba care tocmai au pierdut-o, dupa o stare mai buna ,dupa pace si liniste sufleteasca sau chiar cea din  familie. Maria sedea afara langa mormant si plangea,vazand mormantul gol.Ea stia ca Isus era in mormant si acum vroia sa -L vada chiar si mort,pentru ca iL iubea mult.Este cineva mai presus de ceruri ,de simtamintele omenesti,de gandul sau dorul tau,se apropie de tine iti stie durerea,iti vede plansul si te intreaba „Femeie de ce palngi? Pe cine cauti?” .Maria stia sigur ce vroia ,care erau cautarile ei si de aceea  raspunde fara teama, „…dacă L-ai luat, spune-mi unde L-ai pus, şi mă voi duce să-L iau.”  Iar Isus o cheama pe nume!!! Cata bucurie in inima Mariei vazand ca Isus este viu,este in picioare langa ea, Rabuni!  Isus este solutia la orice problema sau stare in care te-ai afla. Sti ce trebuie sa faci? …Cand Isus te cheama pe nume,spunei asa cum este durerea ta,spunei plansul tau,El este langa tine ,te asculta si-ti sterge lacrima .Isus Hristos a inviat ,nu este pe cruce,nici intr-un mormant,sa dus la Tatal asa cum a promis.De sus din cer priveste acum spre tine,te cheama pe nume si-ti spune :indrazneste fica…pacatele-ti sunt iertate,….te iubesc cu o iubire vesnica…da-mi inima ta!

Flori.M

2 gânduri despre „ISUS HRISTOS E VIU !

  1. Multumesc Melania, cata frumusete,intr-o fraza! doresc cu tot ce sunt eu pe Isus viu in viata mea,in fiecare coltisor al vietii mele.
    Domnul sa umple si viata ta cu prezenta Lui.sa treci cu bucurie prin locurile mai umbrite stiind ca esti in bratul Lui puternic si totul este in siguranta .Te pup 🙂

    Apreciază

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc

