Dragostea si Bunatatea

Dragostea si bunatatea…
Manifestarea dragostei lui Dumnçççezeu in mine trebuie sa fie absenta Eu-lui meu in ceea ce fac ,ce spun ,ce actionez.
Este Dragoste in mine, in tine? Ce motiveaza aceasta dragoste?
Este dragoste in casa mea ,in casa ta?- Ce motiveaza aceasta dragoste?
Este deosebirea in mintea mea si in mintea ta ca aceasta dragoste  este prezenta lui Dumnezeu in tine,ori dragostea ce o ai este satisfacerea eu-lui tau,sau al meu!!!!
Tot ce voiţi să vă facă vouă oamenii, faceţi-le şi voi la fel; căci în aceasta este cuprinsă Legea şi Prorocii.Matei 7:12
Se spune ca exista intr-un loc linistit in inima padurii o manastire la care mergea foarte multa lume sa o viziteze si sa petreaca acolo un timp in liniste. Parca sufletele oamenilor se vindecau acolo si se umpleau de bucurie.Cu trecerea anilor calugarii au devenit invidiosi ,certareti si rautaciosi unii cu altii ,iar vizitatorii au observat si au simtit aceasta in timpul vizitei lor si nu mai regaseau acolo aceea liniste si vindecare sufleteasca.Preocupat de aceasta staretul manastirii a povestit nelinistea lui unui bun prieten,acesta dupa mai multe stari de vorba vroia sa isi ajute prietenul si.i spuse. Am avut o viziune in care se arata ca printre cei de la manastire se afla Mesia. Staretul a ramas impresionat si se intrebat oare care dintre calugari o fi Mesia,stia sigur ca el nu era. Intorcandu-se la manastire le-a dar aceasta veste colegilor sai fiecare se gandea care dintre ei este Mesia! Nestiind care ar putea fi ,au inceput sa se ierte unii pe altii ,sa aiba grija la comportamentul lor intre ei si fiecare se preocupa cu binele celuilalt,ca nu cumva sa se poarte rau fata de Mesia,nestind care dintre ei este acesta.Aceasta schimbare a atras iar vizitatori si linistea sa instalat iar acolo.
Isus Hristos poate fi in fiecare dintre noiCum ma comport eu cu tine… ? – Te tratez eu pe tine ca si cum l-as trata pe Hristos? – Ne relationam unii la altii ca si cum ne-am relationa cu Hristos?Am eu in mine bunatatea cu care as dorii sa ma trateze altii pe mine?Tratezi tu pe cei de laga tine cu bunatatea cu care doresti sa fi tartat de catre ei? Puneti aceste intrebari acum pana inca mai poti corecta ceva,nu se stie daca maine va fi al tau!

Adevarata dragoste se preocupa de cealalta persoana,daruindu-i iubire si bunatate!

FloriM

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc

