Te-ai privit azi in oglinda ?

Te-ai privit azi in oglinda ?       “Învăţăturile Tale sunt minunate: de aceea le păzeşte sufletul meu.Descoperirea cuvintelor Talesem nomec dă lumină, dă pricepere celor fără răutate.Deschid gura şi oftez, căci sunt lacom după poruncile Tale.” Psalmi 119:129-131
Meditarea la cuvantul lui Dumnezeu te face sa te privesti prin oglinda care este insusi Cuvantul lui Dumnezeu !
Cand te uiti intr-o oglinda te vezi asa cum esti,nicdecum nu te vezi altfel decat esti ,nici nu vezi o alta infatisare decat infatisarea ta.Daca ai un semn sau vreo pata pe fata ,poti sa-o observi doar daca te privesti intr-o oglinda. Atunci cand vrei sa iti aranjezi vestimentatia te privesti intr-o oglinda .Sunt atatea retusari care le facem la infatisarea noastra ,la aspectul nostru exterior ,cel mai bine privindu-ne intr-o oglinda.Sunt diferite oglinzi ,unele arata adevarata infatisare ,altele au capacitatea de a marii pentru a putea vedea doar o parte de care suntem interesati pentru a observa.
Cuvantul lui Dumnezeu este adevarata oglinda a omului,oricare ar fi acest om .Daca privim in Cuvantul Sau ne vom vedea asa cum suntem,pacatosi,plini de pete pe care ni le-au lasat umblarea dupa indemnrile firii noastre pamantesti.Ne vom vedea haina sufletului manjita de faradelegi,de dorinte rautacioase,de goana dupa lucruri cari sunt gunoaie puse alaturi de slava viitoare ,cautand in gunoaie ne-am stropit hainele care odata au fost albite cu sangele sfant la Golgota . “Şi dacă chemaţi ca Tată pe Cel ce judecă fără părtinire pe fiecare după faptele lui, purtaţi-vă cu frică în timpul pribegiei voastre;căci ştiţi că nu cu lucruri pieritoare, cu argint sau cu aur, aţi fost răscumpăraţi din felul deşert de vieţuire pe care-l moşteniserăţi de la părinţii voştri, ci cu sângele scump al lui Hristos, Mielul fără cusur şi fără prihană.” 1 Petru 17-19 . Cuvantul Tau este invatatura pentru sufletul meu,si lumina in umblarea mea.La lumina Cuvantului privindu-ma in El ca intr-o oglinda ,mi-ai descoperit starea sufletului meu asa cum este ea.Mai mult decat atat mi-ai dat pricepere sa inteleg ca am totusi o salvare prin Isus care ma iubit si sa dat pe Sine insusi pentru pacatele mele.
Vazandu-mi petele care imi strica aspectul sufletului meu, dorind sa le curat si neputand face singura aceasta curatire,Tu Dumnezeule mi-ai dat o singura posibilitate,Sangele Fiului Tau iubit . Domnul Isus Salvatorul meu spunea:

“Şi voia Celui ce M-a trimis este să nu pierd nimic din tot ce Mi-a dat El, ci să-l înviez în ziua de apoi. …Voia Tatălui Meu este ca oricine vede pe Fiul şi crede în El să aibă viaţa veşnică; şi Eu îl voi învia în ziua de apoi.” ….. Isus le-a răspuns: „Nu cârtiţi între voi…..Nimeni nu poate veni la Mine, dacă nu-l atrage Tatăl, care M-a trimis; şi Eu îl voi învia în ziua de apoi. Adevărat, adevărat vă spun că cine crede în Mine are viaţa veşnică. Ioan 6:32-47

Dar dacă umblăm în lumină, după cum El însuşi este în lumină, avem părtăşie unii cu alţii; şi sângele lui Isus Hristos, Fiul Lui, ne curăţă de orice păcat.  1 Ioan 1:7

Florica Maran

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc

