Amintindu-mi de 8Martie !

Amintindu-mi de 8 Martie!

Cu trecerea anilor ziua de 81mn Martie ,deschide in memoria mea cateva sertarase cu amintiri frumoase pe care le pastrez cu drag .Invatasem cate o poezie prin care sa exprim mamei mele dragostea ce o aveam pentru ea,sa-i descriu frumusetea ei unica pentru mine dar si multumirea pentru ca este mama mea.Ma apropiam de casa cu atatea emotii si doream ca mama sa nu mai faca curatenie generala chiar de ziua ei,…dar ce sa vad ,mama era catarata pe geam, curatand geamurile cu bucurie ca in sfarsit a sosit primavara.
Au trecut anii si paraca aceste emotii le-am transmis copiilor mei. 8 Martie ! zi in care cu gurita lor spuneau cele mai alese si gingase cuvinte de iubire, iar emotile ii copleseau incat bucuria se amestecase-ra cu lacrimile,tinand in mana cate o fotografie,o floare,un dar ….
Mama draga, ce-as putea sa-ti urez de ziua ta?
Bucurie, sanatate
Mult noroc si spor in toate
Pace si zile senine
Sa ma poti creste pe mine!
Erau versurile pe care mi le spuneau si pe care nu le voi uita niciodata,eram cea mai fericita mamica!
Ce fericite sunt mamele cand copiii lor invata de mici ce-nseamna iubirea de mama si nu uita nici atunci cand cresc,ca mama lor este aceeasi mama,plina de iubire ,de dor si pretuire pentru odraslele lor. Sa binecuvintezi Doamne,te rog ,mamele si copiii,si mamele care vor urma , asa incat sa fim o binecuvantare unii pentru altii ,sa ne inseninam zilele oridecate ori avem ocazia.

Multi ani cu binecuvantari si bucurii pentru toate cele ce  se cheama „femeie”

Flori.M

2 gânduri despre „Amintindu-mi de 8Martie !

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc

