Sa invat,sa multumesc lui Dumnezeu!

Sa invat sa multumesc pentru toate lucrurile!

Toata viata noastra este o limagesCAFOOPBSupta ,cu gandul ,cu atitudini,cu dorinte toate trebuie sa le supunem voii lui Dumnezeu sa le tinem departe de atacurile lui satan

Multumirea nu este egala cu recunostinta. Adevarata inchinare – multumire – este cand ii multumesc lui Dumnezeu si pentru ce este mai greu de indurat in viata mea chiar daca nu sunt recunoscatoare lui Dumnezeu pentru ceea ce mi-a dat .Ii multumesc ca ma calauzit atunci cand rataceam,ma intarit cand eram deznadajduita,ma ridicat cand am cazut,ma protejat prin Isus cand cel rau imi arunca sageti,ma ajuta sa duc povara cand era gata sa cad sub greutatea ei,mi-a alinat suferinta cand boala ma lovea cumplit,mi-a fost prieten cand toti imi intorceau spatele,mi-a intins o mana cand altii ma imbranceau,am gasit o oaza de liniste si odihna la pieptul Lui cand eram in mijlocul furtunii,inconjurata de valuri.

Ce minunat este cu Domnul ,chiar si cand trecem prin incercari!

Pierderile lui Iov a fost ideia lui satan..Dar  atunci cand l-au atins pe Iov era parte din scopul lui Dumenzeu pentru Iov. Tragedia lui a venit prin permisiunea lui Dumenzeu ,nu pentru ca era urat de Dumnezeu,nu pentru ca nu era pe placul lui Dumenzeu .

Din nefericire multi la necaz la incercare ,la tragedie se depart de Dumnezeu.

Inceteaza  sa se mai roage

 – Ii reproseaza lui Dumnezeu tot ceea ce li se intampla ca si cum ei meritau sa li se intample numai bine

. – inceteaza sa se mai hraneasca din Cuvantul lui Dumnezeu care are putere.

 – Nu mai au bucurie

 – sunt plini de amaraciune

– se izoleaza ….Aceste atitudini  spun ca acestia au permis lui satan sa se foloseasca de suferinta lor spre distrugerea lor ,cand planul lui Dumnezeu era desavarsirea lor.

Isus a spus lui Petru: Luca 22:31,32 Domnul a zis: „Simone, Simone, Satana v-a cerut să vă cearnă ca grâul..Dar Eu M-am rugat pentru tine, ca să nu se piardă credinţa ta; şi, după ce te vei întoarce la Dumnezeu, să întăreşti pe fraţii tăi.”

Nu poti alege in ce priveste cernerea din viata ta ,dar poti alege sa lasi pe satan sa transforme viata ta in rau sau poti lasa pe Dumnezeu sa o transforme in bine  sa te faca asemenea lui Isus

Doamne aleg sa  transformi aceasta cernere in bine pentru mine ,aleg sa ma incred in planul Tau pentru viata mea. Iti multumesc ca m-ai ales pe mine pentru ca ma iubesti si vrei sa ma desavarsesti. Intareste-ma si da-mi puterea necesara sa biriuesc prin Duhul Tau cel Sfant totul. Chiar daca nu imi place ce imi dai accept pentru ca stiu ca este sub permisiunea si controlul Tau si Tu sti ce este mai bine pentru mine!

Amin               Flori.M

 

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc

