poezie

   Ce sunt eu  ISUSE  ca te-ai plecat spre mine?

 

imagesCAQQHC2X

…Nu sunt nimic,sunt doar un bulgar,un pumn de tina framantat de Tine

Un praf de lut pe  care l-ai cules de  jos  si l-ai udat cu lacrimi si  putere,

In care ai pus viata si suflare si vointa.

De n-ai fi mers ISUS pana la cruce

De n-ai fi inviat dintre cei morti

De nu te-ai fi urcat in slava ,sus la Tatal

Eu eram mort,pierdut si-un  suflet gol.

Din ziua cand am inteles iubirea si jertfa si iertarea Ta

Mi-ai daruit lumina si povata si noi puteri sa urc pe calea Ta.

In fiecare zi de-atunci tu esti cu mine

Si esti in mine chipul minunat

Imi esti balsam si mangaiere,dar si un bun prieten minunat.

Cu Tine pot  vorbi de toate

Si-n orice vreme ar fi ,tu ma asculti

Esti langa mine si in miez de noapte;cand sufletul mi-e framantat,

Cand inima-mi suspina dupa Tine,

Cand sufletu-mi te inalta ca pe un imparat.

Tu esti nadejdea mea,esti scutul si scaparea mea ,esti dragul sufletului meu.

De-aceea te slavesc,te-ador si te iubesc… O scump Mantuitor !

2 gânduri despre „poezie

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc

