Vocea sufletului meu 03

Vocea sufletului meu, 03

Iata ce le spune Invatatorul ucenicilor Sai in ; Matei 6:1:13Luaţi seama să nu vă îndepliniţi neprihănirea voastră înaintea oamenilor, ca să fiţi văzuţi de ei; altminteri, nu veţi avea răsplată de la Tatăl vostru care este în ceruri. Tu, dar, când faci milostenie, nu suna cu trâmbiţa înaintea ta, cum fac făţarnicii, în sinagogi şi în uliţe, pentru ca să fie slăviţi de oameni. Adevărat vă spun că şi-au luat răsplata.Ci tu, când faci milostenie, să nu ştie stânga ta ce face dreapta, pentru ca milostenia ta să fie făcută în ascuns; şi Tatăl tău, care vede în ascuns, îţi va răsplăti.Când vă rugaţi, să nu fiţi ca făţarnicii, cărora le place să se roage stând în picioare în sinagogi şi la colţurile uliţelor, pentru ca să fie văzuţi de oameni. Adevărat vă spun că şi-au luat răsplata. Ci tu, când te rogi, intră în odăiţa ta, încuie-ţi uşa şi roagă-te Tatălui tău, care este în ascuns; şi Tatăl tău, care vede în ascuns, îţi va răsplăti.Când vă rugaţi, să nu bolborosiţi aceleaşi vorbe, ca păgânii, cărora li se pare că, dacă spun o mulţime de vorbe, vor fi ascultaţi.Să nu vă asemănaţi cu ei; căci Tatăl vostru ştie de ce aveţi trebuinţă, mai înainte ca să-I cereţi voi.Iată, dar, cum trebuie să vă rugaţi: „Tatăl nostru care eşti în ceruri! Sfinţească-se Numele Tău;vie Împărăţia Ta; facă-se voia Ta, precum în cer şi pe pământ. Pâinea noastră cea de toate zilele dă-ne-o nouă astăzi; şi ne iartă nouă greşelile noastre, precum şi noi iertăm greşiţilor noştri; şi nu ne duce în ispită, ci izbăveşte-ne de cel rău. Căci a Ta este Împărăţia şi puterea şi slava în veci. Amin!”

Cel putin doua lucruri esentiale am luat pentru mine din aceste cuvinte ale Domnului Isus; Atunci cand vin in rugaciune ,in partasie cu Tatal cel mai bine ma pot exprima in camaruta mea ,doar eu si Dumnezeu,acolo in intimitate doar cu El pot sa-i deschid viata mea,inima mea sa ma golesc de tot ce nu-i place Lui in mine ,acolo in camaruta pot sa imi aduc toate poverile ,toate ingrijorarile,toate temerile mele,toate dorintele mele…sa le las la poala crucii Domnului Isus si sa merg dupa Isus eliberat si despovorat. Apoi am inteles ca Domnul Isus a fost samanta Imparatiei lui Dumnezeu pe pamant ,a venit din ceruri trimis de Dumnezeu Tatal sa aduca o particica de Imparatie Cereasca pe pamant ,sa alunge imparatia intunericului facand tot mai multi ucenici si invatandu-I sa faca voia Tatalui care este in ceruri.Ucenicii au inteles aceasta prin insasi viata Domnului Isus si prin modul cum Isus ii invata: Isus S-a apropiat de ei, a vorbit cu ei şi le-a zis: „Toată puterea Mi-a fost dată în cer şi pe pământ.Duceţi-vă şi faceţi ucenici din toate neamurile, botezându-i în Numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh. Şi învăţaţi-i să păzească tot ce v-am poruncit. Şi iată că Eu sunt cu voi în toate zilele, până la sfârşitul veacului.” Amin.Matei 28:18-20    Ca si ucenici ai lui Isus trebuie sa fim aceea particica din Imparatia lui Dumnezeu.  Nu invatam doar o istorie a ucenicilor ci trebuie sa invatam umblarea cu Isus.Ca si ucenicii de odinioara sa contribuim la largirea Imparatiei lui Dumnezeu inca de aici de pe pamant.Daca vom iubii pe Isus vom traii ca El ,vom dorii sa-L copiem asa incat chipul Sau sa se poata citii in atitudinile noastre,in vorbirea noastra,in dorintele noastre in toate relatiile noastre cu cei din jur. Amin.                          flori. maran

 

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc

