Vocea sufletului meu 01

Vocea sufletului meu, 01.

Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică.   Ioan 3:16 

Şi mărturisirea este aceasta: Dumnezeu ne-a dat viaţa veşnică, şi această viaţă este în Fiul Său.1Ioan 5:11
Am fost răstignit împreună cu Hristos, şi trăiesc… dar nu mai trăiesc eu, ci Hristos trăieşte în mine. Şi viaţa, pe care o trăiesc acum în trup, o trăiesc în credinţa în Fiul lui Dumnezeu care m-a iubit şi S-a dat pe Sine însuşi pentru mine.  Galateni2:20
Ca si oricare sotie si mama credincioasa doream si ma sileam sa fac ce este bine si placut inaintea lui Dumnezeu ,sa fiu pe plac celor din jurul meu,din familia mea,dar de cele mai multe ori nu reuseam si ma intrebam adesea ;de ce esuiez,de ce iar am gresit,de ce iar m-am enervat ,iar am raspuns cu iutime,iar…iar…? Am cautat raspuns in mine si nu am gasit,pentru ca „eu „ imi justificam totul,pana intr-o zi cand intre setea arzatoare dupa adevarul lui Dumnezeu si lupta cu propriul meu „eu” am ajuns la marginea prapastiei,inca un pas si ma risipeam ca praful de pe drumul uscat si neudat de multa vreme cu ploaia binecuvantata a Creatorului.Eram insetata,sufletul meu cerea apa divina care se pogoara din ceruri si care iti poate adapa sufletul.Am alergat sa caut surse pentru nevoile sufletului meu si Dumnezeu care cunoaste totul… „Căci Eu ştiu gândurile pe care le am cu privire la voi, zice Domnul, gânduri de pace, şi nu de nenorocire, ca să vă dau un viitor şi o nădejde.Voi Mă veţi chema şi veţi pleca; Mă veţi ruga, şi vă voi asculta.Mă veţi căuta, şi Mă veţi găsi, dacă Mă veţi căuta cu toată inima. Ieremia 29:11-13 Toata inima mea ardea de dor dupa o intalnire reala adevarata cu Isus ,acel care a luat asupra lui toate fradelegile mele,toate pacatele mele,a suferit in locul meu pentrca in Numele Lui ,eu sa am eliberarea , izbavirea ,iertarea ,si vindecarea. “Totuşi El suferinţele noastre le-a purtat, şi durerile noastre le-a luat asupra Lui, şi noi am crezut că este pedepsit, lovit de Dumnezeu şi smerit. Dar El era străpuns pentru păcatele noastre, zdrobit pentru fărădelegile noastre. Pedeapsa care ne dă pacea a căzut peste El, şi prin rănile Lui suntem tămăduiţi.Noi rătăceam cu toţii ca nişte oi, fiecare îşi vedea de drumul lui, dar Domnul a făcut să cadă asupra Lui nelegiuirea noastră a tuturor.”Isaia 53:4-6 .Eram de multi ani intoarsa la Dumnezeu,aveam perioade in care eram cu ravna pentru Dumnezeu ,apoi perioade cand intram intr-o stare de amorteala spirituala,ma puteam asemana cu valurile oceanului.Cum sa isi gaseasca Dumnezeu placerea intr-o persoana care nu doreste sa stea incontinuu sub voia Lui !? Care intra din cand in cand in contradictie cu valorile cerului ,cu principiile create de Dumnezeu pentru oricine spune ca-l iubeste pe Dumnezeu.Si eu il iubeam si spuneam ca nimic nu ma va desparti de dragostea Lui….desi erau obiceiuri ,si atitudini si modul meu de a ma relationa cu altii erau gresite inaintea Creatorului si Rascumparatorului meu.Sa platit un pret prea mare ca sa fie luat asa usor,sa dat un fiu ca jertfa pentru mine si nu orice fiu,un fiu de rege ,Fiul Regelui Ceresc. Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică. Ioan 3:16 Stiam acest verset inca de cand eram mica ,imi era drag si stiam ca este cheia care deschide usa spre Dumnezeu dar nu i-am inteles atat de bine semnificatia in viata mea pana intr-o zi cand eram fara bucurie,flamanda si insetata asa cum cerbul cauta apa intr-o vreme de seceta.Spun versurile unei cantari cam asa;
“Precum cerbul apa o cauta,alearga setos la izvor ;
Asa eu te caut cu-nsetare,pe Tine Divin Salvator
Caci unde in lume e bine ,ca eu sa ma pot odihni?
Nu poate Isus fara tine,nicicum fericire sa fie.
Cand sunt doar cu tine Isuse,dispare durerea ce-o am.
In schimb bucurii am nespuse.Scutit eu ma simt de dusman.
Cum pot ca sa tac eu vreodata,cand am un asa Salvator?
Trimis de Cerescul meu Tata.Ca singurul Mantuitor.
Acel ce cu Domnul traieste.Se simte voios nencetat;
Acel ce pe Domnul serveste.Cu slava mereu e-mbracat.
Caci lui de nimic nu ii pasa,doar este Isus viata sa!
Caci Domnul pe el nu il lasa.Si-n urma Il va-ncorona”

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc

