E vremea ta

E vremea ta…sa-ti pretuiesti viata!

Viata este unul dintre darurile lui Dumnezeu oferite fiecareia dintre noi,am fost creeate sa-i aducem cinste Creatorului, indeplinindu-ne rolul pentru care ni sa oferit acest dar care este viata.In fiecare dimineata Dumnezeu ,Cel care livreaza timpul pentru viata fiecaruia spune; -pentru ea… azi 24 de ore. Te trezesti dimineata nici nu apuci sa iti faci un plan al zilei ca incep sa vina problemele pe care zici ca doar tu poti sa le rezolvi,uiti sa te intalnesti cu Cel care te-a creeat,care iti daruieste orele pentru ziua respectiva si pleci la munca.In tumultul zilei timpul trece atat de repede incat nici nu sti cum au trecut orele si nu ti-ai terminat toata treaba ce o aveai pentru o zi.O daca ar mai avea ziua cateva ore !! Istovita de atata munca te pui in asternutul tau aducand o rugaciune in graba

”Soarta omului pe pământ este ca a unui ostaş, şi zilele lui sunt ca ale unui muncitor cu ziua”Iov 7:1 Asa trec zilele noastre una dupa alta ….”Doamne, spune-mi care este sfârşitul vieţii mele, care este măsura zilelor mele, ca să ştiu cât de trecător sunt.”Psalmii 39:4 . Nu ne spune Domnul in care dintre zile ne da doar 15 sau 10 ore,iar noi crezand ca avem dreptul la 24 de ore zilnic ,in fiecare dimineata ne incepem alergarea pentru a ne satisface trupul,dorintele firii,sa adunam ,sa strangem,sa avem .Dupa 15 ore din zi cad ,pentru ca Cel care livreaza timpul, -mie azi mi-a dat doar 15 ore…Intrebarea mare care mi se pune mie si tie care citesti. Cat din cele 24 de ore pe care mi le ofera Dumnezeu zilnic le daruiesc Lui? Cate ore din zi stau de vorba cu Tatal meu? Cate minute din cele 1440 de minute zilnice imi pastrez pentru intalnirea cu Stapanul meu ? Poate nici secunde de multe ori ,din lipsa de timp -spunem noi. Cine ne ofera timpul ? Oare e al nostru de drept ? Dumnezeu vrea sa ne de-a viata vesnica ,dar daca noi nu ne oprim sa ne facem timp pentru El ,sa ascultam ce are sa ne spuna in fiecare dimineata inainte sa ne incepem alergarea. Spunem de atatea ori din obisnuinta„”daca va fi cu voia Domnului” si eu nici nu imi fac timp sa-i spun ce as dori sa fac, sa-i cer voie ? Care este atitudinea mea fata de planul lui Dumnezeu ce il are cu viata mea? Sunt eu ascultatoare de vocea Duhului Sfant? Port eu in mine dorinta de a ma intalni zilnic cu Creatorul meu,sa-i spun dorintele mele,bucuriile mele,framantarile mele,planurile mele de viitor,sa-i spun cat de mult IL iubesc,sa caut sa-l cunosc in fiecacre zi tot mai mult. Sau vin sa-l caut doar cand sunt trista,cand nu mai pot alerga pentru ca ma cuprins vre-o boala,cand nu mai am bucurie si sunt mahnita, pentru ca vreau inviorare,cand nu mai stiu incotro s-o apuc datorita atator furtuni ce lovesc in casa mea,cand copiii nu mai stau sub ascultare!? Dumnezeu de dragul meu la trimis pe singurul Lui Fiu sa se sacrifice in locul meu „Dar El era străpuns pentru păcatele noastre, zdrobit pentru fărădelegile noastre. Pedeapsa care ne dă pacea a căzut peste El, şi prin rănile Lui suntem tămăduiţi”.Isaia 53:5 Ranile Lui mie mi-au dat vindecarea,Sangele Lui mi-a spalat vina pacatului greu,trupul Lui sa frant sa imi aduca eliberarea ,a baut pana la capat paharul suferintelor pentru faradelegile mele si ale tale. Prin Isus avem viata vesnica ,intrarea libera la Dumnezeu. “Şi mărturisirea este aceasta: Dumnezeu ne-a dat viaţa veşnică, şi această viaţă este în Fiul Său. Cine are pe Fiul are viaţa; cine n-are pe Fiul lui Dumnezeu n-are viaţa”1 Ioan 5:11-12.Nadejdea mea este locul maret pe care Domnul Isus sa dus sa mi-l pregateasca in Imparatia Tatalui Ceresc.Daca El imi pregateste o vesnicie in gloria mareata pe care o are la Tatal Lui,cum as putea eu sa imi leg inima de pamant,de lucrurile trecatoare ale acestei lumi,de valorile vremelnice ale acestui pamant? Cand Dumnezeu ne va chema acasa nu vom lua cu noi nimic din toata truda noastra. Sa ne intoarcem in Geneza sa vedem ce suntem fara Domnezeu „ Domnul Dumnezeu a făcut pe om din ţărâna pământului, i-a suflat în nări suflare de viaţă, şi omul s-a făcut astfel un suflet viu.”Geneza 2:7 Suntem o mana din ţărâna pământului,daca Dumnezeu Creatorul nu ar fi suflat viata in acel trup de pamant ! Dar El a pus in noi ceva din Dumnezeu din suflarea Lui ca sa avem viata.Ne-a dat valoarea fiintei noastre ,valoare pe care intr-o zi ne-o va lua inapoi.Vine o zi cand suflarea ce ai primit-o de la Dumnezeu se va intoarce la El mai devreme sau mai tarziu.Viata ta este un dar de la Dumnezeu.Pretuiesti tu acest dar? Sau pretuiesti doar ţărâna pământului ,nesocotind valoarea ce ti-a dat-o Dumnezeu, facandu-ti tu propriile valori. Daca accepti valoarea(viata) pe care Creatorul a pus-o in tine,traieste in ascultare de El,cauta-L zilnic prin rugaciune sau prin Cuvantul Scripturii,cauta sa ai dragostea ce Ti-a aratat-o Tatal Creatorul prin jertfa Fiului Sau si arat-o si tu celor din jurul tau,prin bunatatea ta,prin ingaduinta fata de ei,iarta cum ai fost iertata si tu de Isus.Fa din partasia ta zilnica cu Dumenzeu modul tau de viata ,uneste-te cu alte surori si invata sa pretuiesti unirea ta cu Dumnezeu,aceasta te va ajuta sa calci pe urmele Domnului Isus si urmele Lui duc in Vesnicia Eterna ,in Imparatia Glorioasa a lui Dumnezeu .

Florica Maran

Un gând despre „E vremea ta

  1. „Cat din cele 24 de ore pe care mi le ofera Dumnezeu zilnic le daruiesc Lui? Cate ore din zi stau de vorba cu Tatal meu? ”
    O buna intrebare…
    Cand relatia mea e stransa cu Dumnezeu, voi avea si puterea sa ma impotrivesc pacatului.
    Doamne ajuta-ne sa cautam prezenta ta mai mult ca orice pe pamantul acesta!!!

    Apreciază

Multumesc pentru vizita si comentariu....iti doresc o noua zi in bratul Tatalui Ceresc

